Šta je postprodaja?
Da li ste se ikada zapitali šta se dešava nakon što kupite novo vozilo?
Postprodaja brine o procesima nakon prodaje novog vozila: njeni saradnici daju
tehničku podršku svim ovlaštenim partnerima, staraju se o proizvodu, o kupcu, kao i
o snabdijevanju ovlaštene mreže partnera Originalnim dijelovima i Originalnom
dodatnom opremom te pratećom opremom i gumama. Osim toga Postprodaja je zadužena i
za konstantno snadbjevanje ovlaštenih partnera stručnom literaturom, specijalnim
alatima i uređajima koje su im neophodni u svakodnevnom poslovanju. Edukacija i
podrška osoblju ovlaštenih servisinih partnera je veoma bitan segment poslovanja
Postprodaje kojem se pridaje posebna pažnja. Pored svega navedenog, poslovni
proces, u kompaktnu cjelinu, zaokružuje analiza poslovanja mreže ovlaštenih
partnera kao i marketinške aktivnosti.
Postprodaja je organizirana u pet odjeljenja: Servisna logistika, Servisna tehnika, Marketing servisa, Servisna Škola i Homologacija.
Rukovodilac Postprodaje:
Omer Kozadra
omer.kozadra(kwfat)porschebh(kwfdot)ba