Šta je postprodaja?

Da li ste se ikada zapitali šta se dešava nakon što kupite novo vozilo?

Postprodaja brine o procesima nakon prodaje novog vozila: njeni saradnici daju tehničku podršku svim ovlaštenim partnerima, staraju se o proizvodu, o kupcu, kao i o snabdijevanju ovlaštene mreže partnera Originalnim dijelovima i Originalnom dodatnom opremom te pratećom opremom i gumama. Osim toga Postprodaja je zadužena i za konstantno snadbjevanje ovlaštenih partnera stručnom literaturom, specijalnim alatima i uređajima koje su im neophodni u svakodnevnom poslovanju. Edukacija i podrška osoblju ovlaštenih servisinih partnera je veoma bitan segment poslovanja Postprodaje kojem se pridaje posebna pažnja. Pored svega navedenog, poslovni proces, u kompaktnu cjelinu, zaokružuje analiza poslovanja mreže ovlaštenih partnera kao i marketinške aktivnosti.

Postprodaja je organizirana u pet odjeljenja: Servisna logistika, Servisna tehnika, Marketing servisa, Servisna Škola i Homologacija.

Rukovodilac Postprodaje:
Omer Kozadra
omer.kozadra(kwfat)porschebh(kwfdot)ba